guión para ANÁLISE DUN ANUNCIO PUBLICITARIO
Análise obxectiva. ( Nivelo denotativo) Que vemos?
Presentación:
-Tipo de anuncio: Segundo o medio: Impreso, radiofónico, televisivo e cine, banners (internet)
Segundo destinatario: Dirixida (sexo, idade, ideoloxía nivel cultural. De masas.
Segundo finalidade: económica, informativa, persuasiva.
Formato: Nome do medio, publicación, data, horario, duración.
Produto: Nome do produto, marca, logotipo.
Imaxe: Descrición (Escenario, obxectos, personaxes, encadre, escenografía...)
Punto de atracción
Liñas
Texto:
Eslogan
Texto escrito
Nivel gráfico: tipografía, combinacións, tamaño, cor, deseño.
Nivel fónico: Grafías: utilización de fonemas de pouco uso, k, w, x. Flex
Rima: Cando fai pop, xa non hai stop
Aliteración : Bi bi bizak
Onomatopeya: Chasquis Facundo
Paranomasias: Flan dhul, dhulicioso
Nivel morfosintáctico: Palabras cheas. Predominio de sustantivos, adjetivos, verbos,adverbios
Escased de palabras baleiras. Economía lingüística
Elipsis: ausencia do núcleo verbal: O sabor da nova xeración.
Omisión de enlaces nominales: Caixa Madrid Queres?. Podes.
Recursos intensificadores: exaltación e ponderación dos produtos:
-comparación: lava máis limpo
-superlativo: ultracómoda
-repetición: Fundador, o brandy, brandy
Oracións imperativas, exhortativas, interrogativas ou exclamativas:
- Busque, compare e si atopa algo mellor, cómpreo.
- ¡Viva a xente sen alcohol!
Nivel léxico: extranxerismos: Ford, Bayer, spray, cassette.
neoloxismos: formar novos términos mediante a derivación, a composición,
acronimia ou xogos de palabras. Fáltache Tefal, Danacol, Trenhotel.
Nivel Semántico: significado connotativo: significado afectivo. Come ben, come en casa
redundancia: Novo seat, para viaxar ben, chegar ben e quedar ben.
xogos semánticos(refranes): Sobre gustos si hai algo escrito.
Análise subxetivo ( Nivel connotativo). que nos suxire?
Presentación do produto:
-Calidades que destacanse e aspectos que omitense.
-Grado de veracidade.
-que vantaxes ofrece fronte a outros produtos?
Imaxe
-Elementos non lingüísticos (luz, cor, encadres, imaxes...)
-Interpretación da escena (tipoloxía das personaxes, escenarios, …)
-recursos utilizados (que función realizan?)
Texto
-función que realiza o texto escrito (expresión básica da mensaxe, reforzo...
-recursos utilizados (que función realizan?)
-sentimentos e necesidades básicas ás que apela o anuncio. Que valores promueve?
Valoración crítica
- Impacto do anuncio recordas o eslogan?
- Gústache? que é o que máis che gusta?
- Resulta creativo? Aspectos máis impactantes
Análise obxectiva. ( Nivelo denotativo) Que vemos?
Presentación:
-Tipo de anuncio: Segundo o medio: Impreso, radiofónico, televisivo e cine, banners (internet)
Segundo destinatario: Dirixida (sexo, idade, ideoloxía nivel cultural. De masas.
Segundo finalidade: económica, informativa, persuasiva.
Formato: Nome do medio, publicación, data, horario, duración.
Produto: Nome do produto, marca, logotipo.
Imaxe: Descrición (Escenario, obxectos, personaxes, encadre, escenografía...)
Punto de atracción
Liñas
Texto:
Eslogan
Texto escrito
Nivel gráfico: tipografía, combinacións, tamaño, cor, deseño.
Nivel fónico: Grafías: utilización de fonemas de pouco uso, k, w, x. Flex
Rima: Cando fai pop, xa non hai stop
Aliteración : Bi bi bizak
Onomatopeya: Chasquis Facundo
Paranomasias: Flan dhul, dhulicioso
Nivel morfosintáctico: Palabras cheas. Predominio de sustantivos, adjetivos, verbos,adverbios
Escased de palabras baleiras. Economía lingüística
Elipsis: ausencia do núcleo verbal: O sabor da nova xeración.
Omisión de enlaces nominales: Caixa Madrid Queres?. Podes.
Recursos intensificadores: exaltación e ponderación dos produtos:
-comparación: lava máis limpo
-superlativo: ultracómoda
-repetición: Fundador, o brandy, brandy
Oracións imperativas, exhortativas, interrogativas ou exclamativas:
- Busque, compare e si atopa algo mellor, cómpreo.
- ¡Viva a xente sen alcohol!
Nivel léxico: extranxerismos: Ford, Bayer, spray, cassette.
neoloxismos: formar novos términos mediante a derivación, a composición,
acronimia ou xogos de palabras. Fáltache Tefal, Danacol, Trenhotel.
Nivel Semántico: significado connotativo: significado afectivo. Come ben, come en casa
redundancia: Novo seat, para viaxar ben, chegar ben e quedar ben.
xogos semánticos(refranes): Sobre gustos si hai algo escrito.
Análise subxetivo ( Nivel connotativo). que nos suxire?
Presentación do produto:
-Calidades que destacanse e aspectos que omitense.
-Grado de veracidade.
-que vantaxes ofrece fronte a outros produtos?
Imaxe
-Elementos non lingüísticos (luz, cor, encadres, imaxes...)
-Interpretación da escena (tipoloxía das personaxes, escenarios, …)
-recursos utilizados (que función realizan?)
Texto
-función que realiza o texto escrito (expresión básica da mensaxe, reforzo...
-recursos utilizados (que función realizan?)
-sentimentos e necesidades básicas ás que apela o anuncio. Que valores promueve?
Valoración crítica
- Impacto do anuncio recordas o eslogan?
- Gústache? que é o que máis che gusta?
- Resulta creativo? Aspectos máis impactantes
No hay comentarios:
Publicar un comentario